title

what's

online ?

back backk ..

:))

stalker ?

Sunday 15 January 2012

BUBU ARIEQA

sekarang aku dah rase ape yang selama ini aku cari-II .
erti kehidupan yang sebenar :)
aku dilahirkan dalam serba kekurangan . aku tahu tak ramai yang tahu akan kebolehan ku 
sebab aku bukan jns seorang yang terlalu beria. 
aku telah salah memilih jalan hidup aku . 
kini aku cuba untuk bangun kembali .
siapa aku nak dibanding kan dengan kau yang punyai kelengkapan hidup yang serba mewah ?
sukar untuk aku bangun setelah aku jatuh dan rapuh tapi aku cuba sedaya aku ;')

dua semester aku jatuh mendadak , tak pernah capai pointer yang membanggakan .
aku tahu mama and ayah aku past menangis tatkala melihat keputusan aku .
aku tahu tapi aku tak tahu bagaimana cara untuk aku bangun dan cuba buktikan aku boleh .. aku rindukan jeritan mama yang selalu beri nasihat , aku rindukan ayah yang selalu berpesan ''kaklongg, kmu tu ank sulung , binalah kehidupan km, nak ke nanti jadi cam ayah and mama yang harus bekerja siang dan malam tuk sekolah kan kamu and adik-II ? kadang-II mama sampai tertidur kat tmpat mama salu buat keje , ayah pun sampai berbelah tangan akibat terhiris dengan pisau ..

ya Allah bertapa aku rindukan saat tu ..
ayah , kak long tahu kak long tak mampu tok jadi cam arwah Irfan yang dapat 7A dalam SPM dulu . kaklong mntak maaf . keinginan kak long nak berubah dah lame kak long pendam tapi kak long tak ade pebimbing . pernah dulu kak long mencuba untuk sembahyang 5 waktu tapi ianya tak kekal , kak long kembali lalai .. kak long dikeliligi dengan kehidupan yang tidak menentu , kak long sering sendirian disini .. kak long sayang kan family nih .. kan untung ayah bace apa yang kak long tulis niih ? huhu :) kak long nak ayah selami kehidupan kak long.. bila balik kuala kak long selalu takde kat rumah sbb kak long malu .. 

bayangkan ? dengan family sendiri pun bb malu ? hhm malu sbb kak long selalu memalukan ayah .
kak long alpa , kak long mls , ya Allah .. bertapa kau mendengar rintihan aku tika subuh menjelma ini... tak pernah aku rase sesal macam ni .. 

pantai port dickson -5.54p.m

kerana kaum Adam aku terlupa dalam mengejar cita-II aku . dan tak pernah aku luahkan apa yang menjadi cita-II aku didepan pensyarah atau sesiapa pun .. untk ape ? aku tak mahu diperlekeh , aku tanak dicaci dan diherdik kerana cita-II aku . aku tau ape yang aku cari dan aku akan dapat kan !

untuk kau yang pernah hadir ? trima kasih . kau mengejutkan aku dari tidur ku selama ini .. 
aku tak mungkin akan terima kau dalm hidup aku . ckup untk aku knl kau selama ini . aku bukan untuk kau lagi:) -gadis cadbury's <3

2 comments:

  1. 안녕하세요! This is twinscraftlife. We are handcrafters! pls visit our blogshop~ We sell handmade bags, pouch, phonecase, bookmarks, notes and many more! 감사합니다~ 꼭오세요~ twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete